Yrityksen kehittämiseen liittyviä käytännönläheisiä käsikirjoja.


Mikko Kuitunen ja Johanna Pystynen

YRITTÄJYYDEN MYYTINMURTAJAT

• Luulitko, että budjetointi säästää rahaa?
• Luulitko, että johtajan tehtävä on johtaa?
• Luulitko, että jokaisella yrityksellä pitää olla yksi ehjä strategia?

Kaikki nämä ovat pelkkiä myyttejä. Kun teet asiat toisin, palkintona on tyytyväisempi ja tehokkaampi työympäristö – ja enemmän rahaa kassassa.

Yrittäjyyden myytinmurtajat on konkreettinen käsikirja, jonka opit on koeteltu arjen työssä suomalaisissa edelläkävijäyrityksissä. Teos on täynnä perusteluita, esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, jotka saat vietyä suoraan omaan yritykseesi.

Kirjoittajina ovat Vincit Oy:n Mikko Kuitunen ja Johanna Pystynen. He ovat saaneet lukuisia arvostettuja palkintoja yrittäjyydestä ja työelämän kehittämisestä. Niinpä voimme luvata, että kirjan viestissä on todistetusti tolkkua.

Kirja julkaistaan lokakuussa.

» Tutustu ja tilaa!

 


Tuija Rummukainen

HUIPPUMYYJÄ

• Mikä tekee myyjästä huippumyyjän?
• Miksi huiput myyvät moninkertaisesti enemmän kuin kollegansa?
• Mitä ominaisuuksia huippumyyjältä vaaditaan?
• Voiko huippumyyjäksi valmentautua?

Yksi tapa selvittää vastauksia näihin kysymyksiin on perehtyä Tuija Rummukaisen Huippumyyjä -kirjaan, jota varten Rummukainen on haastatellut yli kymmenen vuoden aikana satoja myynnin edistyksellisiä huippuammattilaisia, heidän esimiehiään ja työtovereitaan.

Rummukainen on löytänyt kahdeksan huippumyyjän tunnusmerkkiä, jotka ovat kaikki esitelty kirjassa. Niitä ovat mm. asenne, ajankäytön hallinta sekä tavoitteellisuus, tuotetietous ja kyky tulla toimeen erilaisten persoonien kanssa. Tutustu ja haasta itsesi kirjan avulla!

Nyt kolmanteen, uudistettuun painokseen on otettu mukaan uusia tarinoita sekä yrittäjän näkökulmaa.

Tilaa oma avaimesi menestykseen!

» Tutustu ja tilaa!

 


Katleena Kortesuo, Liisa-Maria Patjas ja Leea Seppänen

PILLILLÄ VAI PASUUNALLA?

Viestinnän käsikirja yrittäjille

Miten saat jutun yrityksestäsi lehteen? Mitä asiakkaasi haluavat sinulta Facebookissa? Miten pitää toimia radiohaastattelussa? Kuinka laaditaan tehokas esite? Millainen on toimiva nettisivu? Kuinka kiteytät ydinviestisi — ja miten ihmeessä sen saa kerrottua selkeästi henkilöstölle, sidosryhmille ja asiakkaille? Eli milloin valitset viestinnän työkaluksesi pillin, milloin pasuunan?

Pillillä vai pasuunalla on kattava viestinnän käsikirja yrittäjälle. Se on kuin mainostoimisto ja viestintäosasto samassa paketissa. Kaikki eivät halua ulkoistaa yrityksensä viestintää, joten tämä kirja antaa vinkkejä itse tekemiseen.

Pillillä vai pasuunalla antaa ratkaisut mediasuhteisiin, sosiaalisen median viestintään, verkossa toimimiseen, markkinointiviestintään ja asiakasviestintään. Kirjasta löytyy jopa pieni kielioppiosuus niille, joita eivät äidinkielen tunnit kiinnostaneet.

Kirjassa on runsaasti keissejä ja esimerkkejä, joita voi soveltaa omaan arkeensa. Pillillä vai pasuunalla on nopealukuinen hakuteos eikä perinteinen tietojärkäle, joka uuvuttaa lukijansa.

Ihminen viestittää aina, tahtoipa sitä tai ei. Myös tekemättä jättäminen on teko. Hiljaista yritystä ei ole olemassa, ainakaan kovin kauan.

» Tutustu ja tilaa!


Suomen Yrittäjien kaikki kirjat löydät täältä.